12 шілде
Құрметті кәсіпкер, mini MBA курсына қызығушылық танытқаныңызға алғысымызды білдіреміз
Сізге не үйретіледі?
Маркетинг
1
Маркетинг анализ: Нарық, бәсекелестерін зерттеу
Кез келген маркетинг нарықта жүріп жатқан процесстерді түсіну мен бағалаудан басталады. Маркетинг анализінсіз бизнес жүргізу - картасыз алыс сапарға шығумен тең
Құрал: 4P, 4C моделі, матрица БКГ
2
Позиционирование: Нарықта өз орныңды табу
Қазір нарықта бизнестің артықшылығын анықтап, есте қаларлық образ қалыптастырмасақ - көптің бірі болып қалу қаупі жоғары
Құрал: Карта восприятия
3
Нейромаркетинг: заманауи психологиялық құралдармен танысу
Клиент реакциясын алдын ала болжау, оның қалауын анықтау арқылы ұтымды шешімдер ұсынуда нейромаркетинг құралдары сәтті қолданылып келеді
Құрал: Айтрекинг, “поведенческая психология” құралдары
4
Маркетинг ісін ұйымдастыру: Жоспарлау мен бақылау
Маркетингттік істі басқару мен ұйымдастыруда жүйелілік пен нақтылық болып, маманға тапсырма орынды берілуі - маңызды процесс
Құрал: top-down planning, bottom-up planning, Porter моделі
5
Брендинг: компанияның бренд анализі
Брендинг инструменттерін қолдану арқылы клиентпен арада сенім мен тұрақты қарым-қатынас орнайды.
Құрал: бренд пирамидасы
6
Брендинг: жеке тұлғаның брендингі
Бәсекелесі көп маманның не кәсіпкердің басқалардан ерекшеленер бір-ақ жолы бар. Ол - өзінің жеке брендін үнемі дамытып отыру.
Құрал: жеке бренд архетиптері
Егер қазір:
  • Клиентпен қарым-қатынас жоспары жоқ
  • Бәселекестен ерекшеленер ұсынысы жоқ
  • Жүйесіз, жоспарсыз
  • Жеке және бизнестің бренд ретінде құрылымы жоқ маркетинг жүргізсеңіз
Модульден кейін:
  • Клиентпен тұрақты қарым-қатынас орната аласыз
  • Маркетингтік процесстерді терең түсініп, жүйелі жоспарлайсыз
  • Заманауи брендинг құралдарын қолданасыз
  • Жеке бренд ретінде даму жолдарын білесіз
Менеджмент
1
Менеджменттің заманауи құралдары мен міндеттері
Менеджмент – мақсатқа жету, еңбекті, интеллектті, басқа адамдардың мінез-құлқына мотивтерді пайдалану қабілеті.
Құрал: 3 заманауи құрал
2
Бизнес модель: бизнестің бірегей концепциясын табу
Кез келген компанияның жүйелі жұмыс істеуі бірінші кезекте оның бизнес-моделіне байланысты. Бизнес моделін тапқан және баптай алған компания кез келген дағдарысқа бейімделе алады
Құрал: Остервальдердің business canvas құралын толтыру
3
Орг. структура: Жұмыс істейтін құрылым құру
Ұйымдық құрылым — бөлімдер арасында байланыс орнататын және бизнес мақсаттарына жету үшін олардың арасында жауапкершілікті бөлісетін ұйымдағы функцияларды тарату матрицасы
Құрал: Ұйымдық құрылымының конструкторы
4
Team менеджмент: Мамандарды нәтижеге баптау
Team менеджмент: команда құрылған сәттен бастап команда деңгейіне дейін оны басқара алатын маман дайындау; команданың даму процесін жоспарлау; даму кезеңіне сәйкес көшбасшылық стиліңізді икемді түрде өзгерту және конфликтті басқару арқылы максималды іскерлік нәтижелерге қол жеткізу
Құрал: 3D Делегирование құралы
5
Стратегия: Миссия құрастыру және тарату
Компанияның негізгі миссиясын анықтау компанияның өз бағытын анықтауға және үздіксіз әрекет етуге көмектеседі. Сонымен қатар, дұрыс анықталған миссия компаниядағы әрбір маманның дұрыс шешім қабылдап, дұрыс әрекет етуіне ықпал етеді
Құрал: Миссия анықтауға арналған 6 қадам
6
BI: Шешім қабылдау үшін қажет деректерді жинау
Шешім қабылдау- қазіргі немесе болашақ күйімізді жақсарту мақсатында жасалатын әрекеттер.
Мысалы, баланы қай балабақшаға беремін, осы адам ба, емес пе? Қай көйлекті кигенім дұрыс деген сияқты. Бірақ, өкінішке қарай дұрыс емес шешім қабылдап жатамыз немесе жай ғана жолымыз болып кетіп жатады. Ал, осы жерде жүйеге салуға болады ма деген сұрақ туындайды. Осы сабақ аясында қажетті құрал арқылы проблеманы шеше аламыз
Құрал: Шешім матрицасы
Егер қазір:
  • Мамандарды сезіммен және интуициямен ғана басқарсаңыз
  • Шешімді дерексіз пікірмен қабылдасаңыз
  • Жоспарсыздық - әр өзгеріс стресс
  • Компанияны ішкі жігермен ғана таусылғанша басқарып жүрсеңіз
Модульден кейін:
  • әр шешім және әрекеттің нақты мақсаты, өлшемі бар
  • нарықтағы не іштегі кез келген өзгерістен даму көретін
  • компания болашағын нақты көріп, өзгеге көрсете алатын
  • ресурстарды ұтымды үйлестіретін менеджментті үйренесіз
Қаржы
1
Операционка: Күнделікті қаржылық бақылау

Операциялық жоспар ұзақ мерзімді мақсаттарға қалай жету керектігін көрсетеді. Дегенмен, жоспар тиімді болуы үшін барлық жұмыс бір құралда қадағалануы керек. Біз беретін құрал арқылы осы мәселенің шешімін табасыз
Құрал: Операциялық жоспар кестесі
2
Бюджет: Жылдық және тоқсандық жоспар құру

Компаниядағы бюджет түрлерін және оларды дайындау тәсілдерін талдауды үйренесіз
Құрал: БДДС/БДР Excel формасы
БДДС - Бюджет Движения Денежных Средств
БДР - Бюджет Доходов и Расходов
3
Компанияның жылдық есебіне негізделген бизнеске талдау
Компанияның бюджеттік жоспарына талдау жасап, соның негізінде болжам жасауды үйренесіз.
Құрал: Айтрекинг, “поведенческая психология” құралдары
4
Кіріс: Таза табысты есептеу және басқару
Табыс - бұл бизнестің тиімділігін бағалаудың негізгі әдісі. Берілетін құралдар арқылы таза табысты есептеуді үйренесіз.
Құрал: Кіріс-шығысқа арналған Excel форма
5
Шығыс: Көрінбейтін шығындарды анықтау және есептеу
Шығындарды растау үшін қандай құжаттар қажет екенін және қалай жасау керектігін түсінесіз
Құрал: Кіріс-шығысқа арналған Excel форма
6
Фин модель: Компанияның қаржылық жүйесін қамтамасыз ету
  • Фин модель – бұл компанияның ағымдағы және болашақ бюджетіне есеп жүргізу.
Құрал: Компанияның дайын фин моделі
Егер қазір:
  • Компанияның қаржылық жоспары айдан айға орындалмаса
  • Компанияның ақшасы жиі таусылса (қолма-қол ақшаның жетіспеушілігі)
  • Бухгалтердің жұмыс нәтижесі қанағаттандырмаса
  • Компанияның немесе жобаның негізгі қаржылық көрсеткіштерін білмесеңіз
Модульден кейін:
  • Компанияның нақты қаржылық жағдайын есептеп, бағалай аласыз
  • Компания табыстылығын арттыру жолын үйренесіз
  • Қаражатты тиімді бөлуді үйренесіз
Неге бізді таңдауыңыз керек?
1
Кәсіпкер үшін маңызды 3 МОДУЛЬ
Курста кәсібіңізге қажет 3 модульді не өзіңізге қажетті тек 1 модульді толығымен меңгеріп шығасыз
2
BUSINESS TOUR
Курс барысында әр түрлі компанияға бару, тауға шығу сияқты бейрсеми кездесулер өтеді
3
ҚҰПИЯ ҚОНАҚТАР
Жеке модуль бойынша әр аптада шетелдік және қазақстандық эксперт мамандар қонаққа шақырылады
4
КӘСІПКЕРЛЕР ОРТАСЫ
Дәл сіз сияқты командасы бар топ мамандармен бірге сабақ өтіп, тәжірибе алмасасыз
5
70 % ПРАКТИКА
Біз беретін білімнің басты артықшылығы - 70 % практикаға негізделген жүйе
Курс спикерлері:
Ескендір Бестай
Shonbay Business School бас директоры, HR саласы бойынша эксперт, педагог-тренер
Ерлан Иманов
Қаржы саласында 12 жылдық тәжірибесі бар эксперт, “Евразийский образовательный холдинг” ЖШС президенті
Нұржан Кулчебаев
Стратегиялық және операциялық жоспар бойынша бизнес кеңесші
Курс қандай форматта өтеді?
Өзіңізге ыңғайлы 2 форматтың біреуін таңдай аласыз
Онлайн
ZOOM платформасы арқылы сабақ барысынан онлайн трансляция жүргізіледі
Офлайн
Алматы қ, Shonbay Business School кампусы
Дс
Сс
Ср
Бс
Жм
Сн
Жс
Курс ұзақтығы - 6 апта
Сабақ аптасына 3 рет өтеді
MBA курсын аяқтағаннан кейін сіз
- Кәсіпкер ретінде командаңызды дұрыс басқаруды үйренесіз
- Бизнес процесске анализ жүргізе аласыз
- Кәсіптегі табысты арттырудың стратегиясын құра аласыз
3 модуль: Маркетинг/менеджмент не қаржы
1 құпия қонақ
144.000
1 business tour
Курс БАҒАСЫ
COMFORT
6 практикум
6 қолданбалы құрал
3 модуль: Маркетинг, менеджмент және қаржы
384.000
3 құпия қонақ
BUSINESS
3 business tour
18 практикум
18 қолданбалы құрал
БИЗНЕС ПАКЕТ
708.000
ЖЕКЕ РАЗБОР
ELITE
БИЗНЕС КЛУБ
ЖЕКЕ ТРЕКЕР
3 КҮННЕН КЕЙІН 30%-ҒА ӨСЕДІ
Дәл қазір төмендегі кнопканы басып,
практикумға тіркеліп үлгер
Практикум құны
КӘСІПКЕРЛЕР ҮШІН АРНАЙЫ ҰСЫНЫС
Егер өзіңіз қатысуға мүмкіндік болмаса, 3 маманыңызды 3 түрлі модульге қатыстыра аласыз
Жалпы құны - 384.000 ₸